گروه ژی
امروزه برطرف کردن نیازهای روزمره، امری مهم در زندگی شهری و سبک زندگی مدرن است. استفاده بهینه از زمان و انرژی همواره دغدغه ذهنی مردم برای رفع این نیازهاست. از همین رو، مراجعه مردم به فروشگاههای بزرگتر و با اجناس کامل تر برای استفاده بهینه از زمان و انرژی باعث رونق گرفتن فروشگاهها، تعدد برندها و تعدد شعب مختلف شدهاست.
به همین منظور استفاده از شیوههای نوین تبلیغات و جذب مشتری که مطابق بروزترین سیستمهای تبلیغات و اطلاعرسانی هستند، میتواند با جذب مشتریهای بیشتر، برگ برندهای برای یک برند باشد و باعث تمایز هرچه بهتر و بیشتر از سایر رقبا شود.
تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال ژی برد
خرده فروشی: تابلوهای دیجیتال ژی برد (گروه ژی) در خرده فروشیها کیفیت تصویر واقعی و چشم نواز و تجربه ای بازتعریف شده در فروشگاه را ارائه می دهند. این تابلوهای نسل جدید تبلیغات محیطی با استفاده از محتوایی که مقرر است به افزایش فروش در مراکز خرده فروشی بیانجامد، پیامهای تبلیغاتی را در روز و شب و یا در هوای بارانی یا آفتابی به گونه ای به مخاطبان خود ارایه میکند که در شلوغی عبور و مرور ، توجه خریداران را به خود جلب کرده و از این طریق عابران به مخاطب تبدیل شده را به پای خرید از کالای مدنظر بکشاند.
این گونه تبلیغات محیطی در واقع اولین برداشت ها از کسب و کارها را به برداشت هایی همه جانبه تبدیل کرده و خریداران و مشتریان خود را برای توقف و خرید در محیط خرده فروشی با تابلوهای دیجیتال ساینیج فروشگاهی و منوهای دیجیتال، جذب خواهند کرد
تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال گروه ژی در خردهفروشیها، عموما اهداف زیر را دنبال میکنند:
جذب مشتریان داخلی یا خارجی
این تابلوهای تبلیغاتی که برای جذب بازدیدکنندگان با پیامهای سفارشیشده در داخل یا خارج طراحی شده است، میتواند محتوای تابلوهای خردهفروشی هر کسب و کاری را اعم از سورمارکتها، فروشگاههای زنجیره ای و …. را با مزیت شخصی و تبلیغاتی که برای جذب مشتریان و نگه داشتن آنها در کنار خود نیاز دارید، ارائه دهد.
ایجاد مفهوم هویت سازی برند از طریق تبلیغات محیطی و پیاده سازی مفهوم چکش بصری
یکی دیگر از قابلیتهای گروه ژی با راهحلهای هوشمند تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال در خردهفروشیها، انتقال داستان کسب و کار به عابران و مخاطبان به صورت آنلاین از بیرون یا داخل فروشگاه میباشد. ذکر این نکته ضروری است که روایت قصه برند و ایجاد هویت دیداری و چکش بصری از مفاهیم پایهای در طراحی و توسعه برند میباشد.
جذب مشتریان داخلی یا خارجی
ایجاد پروموشن و آفرهای لحظه ای بر اساس زمان و رویدادهای احتمالی با محویرت افزایش فروش و بالا بردن مفهوم Foot Fall یا همان پاخور کسب و کار در بزنگاههای موردنظر صاحب کسب و کار خردهفروشی.